Eni i-Sint tech P 0W-20 - 5L
Eni i-Sint tech P 0W-20 - 5L
Az Eni I-Sint Tech P 0W-20 kiváló minőségű, magas teljesítményszintű, "top" szintetikus motorolaj. Emelt szintű üzemanyagtakarékosságot biztosít.
Alacsony SAPS (szulfát-hamu, foszfor és kén) tartalmú, ezért kompatibilis a modern kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel.
Azoknak a személygépkocsiknak a benzin-, és közvetlen befecskendezéses (DI) dízelmotorjaihoz való használatra fejlesztették ki, amelyek legalább 2,6 mPa⋅s HTHS viszkozitású olajat igényelnek.
Védelmet nyújt az LSPI (Low Speed Pre Ignition) jelenséggel szemben, valamint kopásgátló hatást biztosít a turbófeltöltős DI benzinmotorok számára, és védelmet nyújt a turbófeltöltő kompresszornál a lerakódások ellen a modern dízelmotorok esetében.
Az Eni i-Sint Tech P 0W-20 teljes mértékben megfelel a SAE 0W-20 viszkozitási osztályra vonatkozó szigorú Stellantis teszteknek, a PSA B71 2010-es specifikációban foglaltaknak megfelelően, amelyek biztosítják, hogy a kenőanyag minősége megfeleljen a modern motorok teljesítmény- és védelmi igényeinek.
A termék használata előtt mindig ellenőrizni kell a motor használati útmutatóját, az előírt viszkozitásra, teljesítményszintre és az olajcsere intervallumra vonatkozóan.
Jellemző paraméterek
Paraméter |
Mérési mód |
Mértékegység |
Érték |
Sűrűség 15 °C- on |
ASTM D 4052 |
kg/m3 |
845 |
Viszkozitás 100 °C-on |
ASTM D 445 |
mm²/s |
8.2 |
Viszkozitás 40 °C-on |
ASTM D 445 |
mm²/s |
42 |
Viszkozitási index |
ASTM D 2270 |
- |
170 |
Viszkozitás –35 °C -on |
ASTM D 5293 |
mPa·s |
5890 |
Lobbanáspont C.O.C. |
ASTM D 92 |
°C |
218 |
Lobbanáspont P.M. |
ASTM D 93 |
°C |
204 |
Dermedéspont |
ASTM D 5950 |
°C |
-42 |
B.N. |
ASTM D 2896 |
mg KOH/g |
10 |
Tulajdonságok
- Az Eni I-Sint Tech P 0W-20 egy exkluzív technológiával készült motorolaj, csökkentett szulfáthamu-, valamint csökkentett foszfor- és kéntartalommal (midSAPS) rendelkezik. Védi a modern kipufogógáz-utókezelő rendszereket és meghosszabbítja azok élettartamát.
- A kiváló minőségű alapolaj nagy hőstabilitást biztosít még egészen magas hőmérsékleten is.
- Megakadályozza a lakk és az iszap képződését, hogy megőrizze a motor tisztaságát, és így csökkenti a gyűrűk beragadásának kockázatát.
- Hatékonyan véd az oxidációtól és maximális védelmet nyújt még a legnehezebb körülmények között is.
- Kivételes hideg oldali tulajdonságokkal rendelkezik, csökkentve ezzel a motor indításakor fellépő kopást.
- Elősegíti az üzemanyag-takarékosságot a motor élettartamának veszélyeztetése nélkül.
- A motorgyártók követelményeinek megfelelően hibrid járművekben is használható.
Specifikációk
- ACEA C5
- ACEA C6
- API SP
- PSA B71 2010
- FIAT 9.55535-DM1(megfelel)
- FIAT 9.55535-GSX (megfelel)
Nem találtunk értékelést