Eni i-Sint tech GMX 5W-30 - 205L
Eni i-Sint tech GMX 5W-30 - 205L
Az Eni i-Sint tech GMX 5W-30 egy magas teljesítményszintű, szintetikus technológiájú motorolaj, benzinmotorokhoz fejlesztve.
Kiemelkedő védelmet nyújt az iszapképződés és a korrózió ellen mind szigorú, mind alacsony hőmérsékletű üzemi körülmények között, továbbá a teljes hőmérséklet tartományban optimális viszkozitású és folyékonyságú marad.
Az Eni I-Sint tech GMX 5W-30 a kisebb méretű turbófeltöltős, közvetlen befecskendezéses benzinmotorok sajátos kihívásaival is megbirkózik és védelmet nyújt a motornak, valamint a kipufogógáz utókezelő rendszernek is.
Az Eni I-Sint tech GMX 5W-30 megfelel a legújabb API és ILSAC szabványoknak, valamint a legújabb General Motors és Ford szabványoknak, a jelenlegi és régebbi benzinmotorokra vonatkozóan is.
Túlteljesíti a GM dexos 1 Gen. 2 motorolajok teljesítményszintjét, és visszafelé kompatibilis a korábbi teljesítményszintekkel, ezért az Eni i-Sint tech GMX 5W-30 használható a GM dexos 1 vagy GM dexos 1 Gen. 2-t igénylő járművekhez is.
A termék használata előtt mindig ellenőrizni kell a jármű gépkönyvét az ajánlott olaj viszkozitási fokozatokra, valamint a specifikációkra és az olajcsere-intervallumokra vonatkozóan.
Jellemző paraméterek
Paraméter |
Mérési mód |
Mértékegység |
Érték |
Sűrűség 15 °C- on |
ASTM D 4052 |
kg/m3 |
845 |
Viszkozitás 100 °C-on |
ASTM D 445 |
mm²/s |
10.3 |
Viszkozitás 40 °C-on |
ASTM D 445 |
mm²/s |
58 |
Viszkozitási index |
ASTM D 2270 |
- |
167 |
Viszkozitás –30 °C -on |
ASTM D 5293 |
mPa·s |
4475 |
Lobbanáspont C.O.C. |
ASTM D 92 |
°C |
228 |
Lobbanáspont P.M. |
ASTM D 93 |
°C |
210 |
Dermedéspont |
ASTM D 5950 |
°C |
-39 |
B.N. |
ASTM D 2896 |
mg KOH/g |
7.2 |
Tulajdonságok
- Az Eni i-Sint tech GMX 5W-30 alkalmas a General Motors, a Ford, a Chrysler, valamint a japán és koreai gyártók által gyártott személygépkocsik, SUV-k és könnyű haszongépjárművek széles választékához.
- Az Eni i-Sint tech Extra 5W-30 elősegíti az üzemanyag-takarékos üzemelést és kompatibilis a kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel, biztosítva ezzel a károsanyagkibocsátásnak az előírt határértékeken belül tartását.
- További védelmet nyújt az új Turbo GDI (Gasoline Direct Injection) motorok számára, különösen az alacsony fordulatszámú előgyújtás (LSPI) ellen, amely akkor fordul elő, amikor a motor alacsony fordulatszámon és nagy nyomaték mellett működik, mert ez a probléma az újabb motorok károsodását okozhatja.
- Kivételes hidegindítást biztosít, csökkentve a motor indításakor fellépő kopást. Megfelel a General Motors által megkövetelt legszigorúbb teljesítményszabványoknak az oxidációval szembeni ellenállás tekintetében, hogy mérsékelje az olaj lebomlását és a lerakódások kialakulását, valamint meggátolja az iszapképződést és biztosítja a dugattyúk tisztaságát.
Specifikációk
- API SP RC
- ILSAC GF-6A
- GM Dexos 1 Gen. 3
- FORD WSS-M2C961-A1
Nem találtunk értékelést