AeroShell G33 3KG
A kerékcsapágyak rendkívül lehűlnek repülés közben. Abban a pillanatban, amikor a kerék megérinti az aszfaltot, a gyors gyorsítástól a fékezésig teljesen leállnak, ezáltal nagyon felforrósodnak, és ki vannak téve a kifutópálya permetező/jégmentesítő folyadékainak. Szintetikus, Microgel®-lel sűrített szénhidrogén olajból áll, kiemelkedő teljesítményjellemzőkkel. Az AeroShell Grease 22-t úgy tervezték, hogy megvédje az ilyen nehéz körülmények között működő repülőgépek kerékcsapágyait. Szintetikus szénhidrogénből áll, és alternatívát kínál az AeroShell Grease 5-höz Amerikán kívül. Az AeroShell Grease 22 segíthet meghosszabbítani az alkatrészek élettartamát és csökkenteni a karbantartási költségeket, mivel kiváló teherbíró képessége és ellenáll a kopásnak, korróziónak, oxidációnak és vízkimosódásnak.
Használja az AeroShell Grease 22-t számos alkalmazáshoz, beleértve:
- Repülőgép kerékcsapágyai
- motortartozékok
- vezérlőrendszerek
- aktuátorok
- csavaros emelők
- szervo mechanizmusok
- Elektromos motorok
- helikopter forgórész csapágyai
- eszközök
- repülőgépváz-kenés
- csuklócsapok
- statikus ízületek
- futóművek
Íme néhány jellemző tulajdonsága az AeroShell Grease 22-nek, és nézze meg, hogyan hasonlítható össze a MIL-PRF-81322G specifikáció követelményeivel. További információért tekintse meg az AeroShell könyvet. Olaj típusa – Szintetikus szénhidrogén. Hasznos üzemi hőmérséklet tartomány – -54°C és +177°C között. Súrlódásgátló csapágy teljesítmény 177°C-on – több mint 400 óra. Terhelhetőség/Teherkopási index – 40 kg. Rézkorrózió 24 órán keresztül 100°C-on – megfelel ezen a teszten a MIL-PRF-81322G specifikáció szerint. Szín – borostyán.
Nem találtunk értékelést